Picture
Startet på hodet idag! Ble et par timer med modellering gitt!

Fikk blokket ut grovmodellen av hodet og endre litt av flowen i meshen etterhvert for å få riktig flyt. Brukte bilder av ekte mennesker til bakgrunn, som jeg laget meshen ut av. Damen jeg har brukt som hoved-refr. er Alyssa Milano. Det er for å få virkelige proporsjoner på hodet. Kommer etterhvert til å tilpasse ansiktstrekkene til flere vakre kvinner etterhvert som meshen sitter som den skal.

Det var så rasende artig å modellere idag at jeg glemte helt av å ta underveis-bilder.. Tiden fløy! Og så har jeg dessverre bare brukt èn save, så jeg kan ikke gå tilbake å vise stegene. Beklager den glippen, men jeg skal gjøre et bedre forsøk når jeg kommer til kroppen og kledene! :)

Jeg legger ved bilder av referansekvinnen og modellrender av så langt jeg kom idag.
Picture



Leave a Reply.