Picture
Hei igjen!

De siste to dagene har jeg sittet ganske konstant på skolen og jobbet med en tutorial jeg ble anbefalt av lærerne. Jeg må si det at jeg før har bare prøvd og modellere "harde ting", så når jeg nå har modellert kroppen og nesten hele hodet på en karakter, er jeg sugen på mer. Det var rett og slett like givendes det som noe annet. Noe jeg på forhånd ikke hadde trodd. Såg føre meg at det var en masse stress jeg! =P hehe..



Link til tutorialen
Joan Of Arc
Kilde: 3dtotal.com

Denne tut.en går igjennom trinn for trinn hvordan en skal modellere en kvinnekarakter med lowpoly modeling med meshsmooth. Det vil i bunn og grunn si at vi lager en veldig enkel modell men legger på en modifier som runder av formen av den slik den ser mye rundere og penere ut.

Jeg har tatt litt bilder underveis som jeg kommer til putte i en samlepost før jeg  tar høstferie nå på torsdag.

Imorgen, onsdag, er det tegnekurs igjen! Jeg føler meg, for en gangs skyld, klar til litt blyanttegning =D




Leave a Reply.